MEET & GREET USANITA KUKUHKAN CIRCLE PERINTIS

August 12th, 2023 / Artikel Perintis Usanita

CIRCLE sangat penting untuk para usahawan. Selain merapatkan silaturahim, circle yang betul juga amat berguna sebagai ruang untuk bertukar pandangan tentang perniagaan dan berpotensi untuk menjalinkan usahasama. 

Ketua Pegawai Eksekutif Usanita Sdn Bhd, Datuk Adzliana Dato’ Sri Prof Dr Hasan menyifatkan pentingnya para usahawan berada di dalam lingkungan yang tepat dan yang saling mendukung perniagaan masing-masing.

“Lingkungan yang saya maksudkan ini ialah circle, penting untuk usahawan-usahawan terutama yang baru bertapak untuk sentiasa berada di dalam kelompok yang saling membantu. Bukan membantu dari segi kewangan sekali pun, tetapi paling mustahak mereka saling bertukar pandangan dan perlukan sokongan moral untuk mengukuhkan perniagaan masing-masing. 

“Berada di dalam circle yang baik bermakna mereka telah berada di jalan yang betul untuk berniaga secara profesional. Sebab kita sedia maklum, segelintir usahawan mudah tewas dengan cabaran dan mudah putus asa. 

“Jadi jika mereka berada di dalam circle yang sihat, insya-Allah semangat mereka akan sentiasa kuat ke depan,” katanya. 

Sehubungan itu juga, atas inisiatifnya, baru-baru ini Datuk Adzliana mengadakan majlis MEET & GREET Hi-Tea 2.0 bertempat di 118 Wangsa Maju, Kuala Lumpur. Objektif beliau tiada lain selain untuk membina circle yang betul dan kukuh dalam kalangan usahawan di bawah bumbung Perintis Usanita. 

Hampir 100 usahawan Perintis Usanita dan rakan strategik Usanita berkumpul di dalam majlis yang penuh makna itu. Antara yang hadir ialah Datuk Rosyam Nor, Awal Ashaari, Zoey Rahman, Haiza Hanafi, Muaz Kool 101 dan Dr Soo Wincci.

Di dalam majlis itu juga menyaksikan pelancaran produk penjagaan kulit Grandeur Skincare, milik salah seorang Perintis Usanita yang menampilkan travel set 5 in 1.

Logo
No 15-2, Tingkat, 2 Jalan Wangsa Delima 13, Pusat Bandar Wangsa Maju, Postcode Kuala Lumpur Country